Світова рекордсменка та олімпійська чемпіонка зі стрибків у висоту Ярослава Магучіх взяла участь у новій масштабній рекламній кампанії Приватбанку та Mastercard — «Від класики до рейву». Увечері 26 листопада на сторінках легкоатлетки з’явилося несподіване відео, яке одразу привернуло увагу фанатів: Магучіх стала однією з головних героїнь зіркового ролику.
Це одна з найяскравіших маркетингових активацій українського банківського сектору останнього часу: Приватбанк уперше залучив одразу сім відомих персон із різних сфер — від спорту до музики та телебачення. Головна мета кампанії — розповісти про спеціальні кешбеки та пропозиції у програмі лояльності «Привіт» до Зеленої п’ятниці.
Для ролика був створений оригінальний саундтрек — пісня «Привіт. Hello» від Jerry Heil, а хореографію підготував легендарний Freedom Ballet.
Окрім Ярослави Магучіх, у кампанії знялися ексголкіпер збірної України Андрій П’ятов, український пілот Формули-4 Олександр Бондарєв, телеведуча Леся Нікітюк, дизайнер Іван Фролов, засновник гурту NAZVA Павло Гоц.
Участь Магучіх підкреслює тренд: провідні українські бренди дедалі активніше залучають спортсменів світового рівня як амбасадорів — і олімпійська чемпіонка впевнено стає однією з головних медійних зірок країни.
Переглянути цей допис в Instagram













